شرایط پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا شهریور 1401

علی معیری ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
شرایط پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا شهریور 1401

شرایط فروش متنوع سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو + جدول قیمت شهریور ١٤٠١

تاریخ و نحوه ثبت نام :

متقاضیان محترم از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ می‌توانند با ورود به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو پس از ثبت اطﻼعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذشده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام / پیش ثبت نام اقدام نمایند.

ﻻزم بذکر است امکان پیش ثبت نام در طرح‌های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین فروش فوق‌العاده خودرو ساینا S بمدت ۳ روز فعال بوده و در خصوص سایر روش‌های فروش که بدون فرآیندقرعه کشی خواهد بود تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام وجود دارد.

نکته : صرفا " فروش فوق‌العاده خودرو ساینا S از طریق قرعه‌کشی عرضه می‌گردد و فروش سایر محصوﻻت اعم از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش بدون محدودیت قرعه‌کشی خواهد بود.

* محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق‌العاده انواع خودرو کوییک به ۱۸ ماه و در خودرو‌ ساینا S به ۲۴ ماه تغییر یافته است و در خصوص خودرو شاهین محدودیت مذکور وجود ندارد.

* ضمنا محدودیت پلاک انتظامی در کلیه روش‌های فروش (فوقالعاده – پیش‌فروش) و کلیه محصوﻻت به غیر از ساینا S

* در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه شورای اسلامی به تاریخ، ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت‌نام یک دستگاه از محصوﻻت مطابق جداول اعلامی را برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ مذکور متولد شده‌اند به شرح این بخشنامه فراهم نموده است.

* در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت کلیه محصوﻻت طرح مذکور ابتدا پیش ثبت‌نام انجام می‌پذیرد و پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان ثبت‌نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.

* در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محدودیت پﻼک فعال، حداقل سن ۱۸ سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید ۴۸ ماه گذشته برای مادران حاﺋز شرایط لحاظ نخواهد شد.


مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با نمایندگی مجاز سایپا 3008 سیدعلیرضاسیاسی تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس:37528811-051
تلفن تماس:37276060-051
آدرس شعبه1:مشهد-خیابان آبکوه -اول تربیت شمالی ,رو به روی پمپ بنزین     
آدرس شعبه مرکزی:مشهد-بلوارصدمتری-حدفاصل میدان امام حسین و میدان خیام نبش چراغچی 31 

روابط عمومی گروه نمایندگی های سیاسی


PDF دانلود فایل

نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.