جیمز باند سوار خودروی برقی چهار میلیارد تومانی می‌شود

سیاسی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
جیمز باند سوار خودروی برقی چهار میلیارد تومانی می‌شود
دنیل کریگ در پنجمین و آخرین حضور خود در مجموعه فیلم‌های جیمز باندی پشت فرمان یک استون مارتین برقی ۲۵۰ هزار پوندی می‌نشیند.
به گزارش پایگاه خبری«گروه نمایندگی های سیاسی» به نقل از همشهری ، «باند 25» که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، سال آینده میلادی روی پرده سینماهای جهان می‌رود تا کریگ برای همیشه با نقش جیمز باند خداحافظی کند. نکته مهم در تولید بیست و پنجمین فیلم این مجموعه استفاده از یک خودروی استون مارتین برقی است که با آلودگی صفر دوستدار محیط زیست است اما قیمت 250 هزار پوندی (تقریبا چهار میلیارد تومان) آن هوش از سر تماشاگران می‌پراند.

شرکت استون مارتین تنها 155 دستگاه خودروی برقی از نوع Rapide E تولید کرده که قرار است کریگ در پروژه‌ای به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا یکی از آنها را براند. برای جاسوسی که در تمام این سال‌ها با انبوه سلاح‌های ویرانگر و خودروهای غول‌آسا سر و کار داشته، نشستن پشت فرمان یک خودرو با آلودگی صفر می‌تواند یک گام بسیار بلند رو به جلو باشد؛ آن هم در آخرین نقش‌آفرینی بازیگر بریتانیایی در فیلم‌های جیمز باندی.

نخستین بازیگر نقش جیمز باند که سوار یک استون مارتین شد، شان کانری در 1964 با فیلم «گلدفینگر» بود. از آن زمان تا امروز در مدت 55 سال استون مارتین به خودروی اختصاصی مامور مخفی 007 تبدیل شده و فوکوناگا نخستین کارگردانی است که تاکید دارد از نوع برقی آن در باند 25 استفاده شود؛ پروژه‌ای که نام موقت «شاترهند» را بر خود دارد. این اقدام می‌تواند واکنش سازندگان فیلم به دگرگونی اقلیمی در دنیا باشد.

رامی ملک، بازیگر مصری‌تبار برنده اسکار تازه‌ترین ستاره‌ای است که به جمع بازیگران باند 25 افزوده شده و قرار است فیلمبرداری تا حدود یک ماه دیگر آغاز شود. بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی با سه ماه تاخیر آوریل 2020 به نمایش عمومی درمی‌آید.

کلمات کلیدی:

نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.