محصول جدید گروه بهمن سدان رسکپت معرفی شد

سیاسی ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
محصول جدید گروه بهمن سدان رسکپت معرفی شد
 حضور نمونه های آزمایش فنی کوین ژوآندو ( Cowin Xuandu ) در گروه بهمن، مشخص شد که سدان رسپکت این گروه خودروسازی چه ویژگی هایی دارد. در حال حاضر رسپکت تست های جاده ای را پشت سر می گذارد و این تست ها جهت تطبیق قوای محرکه با شرایط جاده ای ایران انجام می شود. از سویی با توجه به الزام های قانونی، نیاز است تا هر خودروی جدیدی چند هزار کیلومتر برای به دست آمده داده های استانداردی در جاده های مختلف کشور تردد داشته باشد.
این خودرو قرار است تا با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژ به بازار عرضه شود. رسپکت توان ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر دارد و سیستم انتقال قدرت آن از نوع CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته است. با نگاهی به سهام داران Cowin و از سویی ویژگی های سدان ژوآندو، می توان پی برد که این سدان از نظر پلتفرم مشابه به چری آریزو ۵ و آریزو ۶ است. همچنین ساختار قوای محرکه رسپکت گروه بهمن نیز در بحث انتقال قدرت مشابه به رقبای مدیران خودرویی بوده و در بخش پیشرانه هم، نسخه به روز رسانی شده قوای محرکه AVL برای محصول جدید گروه بهمن انتخاب شده است.

رسپکت قرار است تا با شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی های جلوی برقی، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی، فرمان برقی الکترونیکی، گرمکن صندلی های جلو، نور پردازی کابین، اتوهلد، سنسور نور و باران، رینگ آلومینیومی و… به بازار ایران بیاید.

با توجه به سیاست گذاری های گروه بهمن و شرکت بهمن موتور، احتمال آن بسیار است که سدان رسپکت با سطح امکانات بیشتری نسبت به آریزو ۵ و آریزو ۶ به بازار بیاید و از آن طرف قیمت کمتری نسبت به آن ها را داشته باشد.

به زودی جدید ترین خبرها منتشر خواهد شد.

با ما همراه باشید.گروه نمایندگی های سیاسی




نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.