کیا موهاوی 2023 معرفی شد، مهم ترین شاسی مستقل کیا در بازار

علی معیری ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
کیا موهاوی 2023 معرفی شد، مهم ترین شاسی مستقل کیا در بازار
در حال حاضر موهاوی یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های کیا در بازار فروش به حساب می‌آید. موهاوی از سال 2008 پا به خیابان‌های کره جنوبی گذاشت و با نام Borrego به آمریکای شمالی عرضه شد. با اینکه شاسی‌بلند کره‌ای فروش چندان خوبی در ایالات‌متحده نداشت، اما در بازارهای دیگر از جمله بازار داخلی مورد استقبال گرم خریداران قرار گرفت.

پیش از اعمال تغییرات اساسی در طراحی داخلی و خارجی در سال 2019، کیا یک فیس لیفت ظریف از موهاوی را در سال 2016 روانه بازار کرد. این خودرو تا سال 2022 از جنبه‌های مختلف بارها ارتقا پیدا کرد و لوگوی جدید شرکت روی بدنه آن قرار گرفت.

خودروی موهاوی از لحاظ اندازه مابین تلوراید و سورنتو قرار دارد و به سبب بهره‌مندی از پلتفرم بدنه روی فریم (BoF)، در حال حاضر به عنوان محکم‌ترین شاسی‌بلند کیا به حساب می‌آید. مهندسین کره‌ای برای مدل سال 2023 تغییراتی را روی شاسی و سیستم تعلیق به وجود آورده‌اند تا با کاهش تکان‌های داخلی، آسودگی بیشتری را برای سرنشینان فراهم آورند.

کیا موهاوی 2023 دارای پنجره‌های دوجداره بوده و به همین سبب درون کابین ساکت‌تر از مدل‌های قبلی است. از دیگر به‌روزرسانی‌های اخیر می‌توان به کاربرد سیستم کمک ترمز چندمنظوره (MCB) اشاره کرد. این ترمز پس از اولین برخورد به طور خودکار عمل کرده و از تصادفات بعدی جلوگیری می‌کند. جلوپنجره با نقش برجسته جدید و رنگ مشکی براق بدنه از دیگر تغییرات اعمال‌شده روی موهاوی 2023 محسوب می‌شوند.

به پیروی از قوانین ملی کره جنوبی، موهاوی سال جدید با موتور دیزلی از یک سیستم جدید برای کاهش انتشار گازهای مضر استفاده می‌کند.



روابط عمومی گروه نمایندگی های سیاسی



نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.