بازدید مدیرعامل سایپا از نمایندگی 3008سیدعلیرضا سیاسی

علی معیری ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
بازدید مدیرعامل سایپا از نمایندگی 3008سیدعلیرضا سیاسی
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا ازنمایندگی 3008سیدعلیرضا سیاسی بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آن قرار گرفتند.

محمد علی تیموری در حاشیه بازدید از این نمایندگی ها در خصوص وضعیت عملکردی و اجرایی شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا گفت: بر اساس گزارش های دریافت شده از شبکه نمایندگی ها خوشبختانه در سه ماه اخیر با ارتقا کیفیت انجام شده در محصولات، مراجعه مشتریان به نمایندگی ها برای تعمیرات کاهش یافته و این موضوع مشهود بود و این خبر بسیار خوبی است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به نظم و احترامی که در نمایندگی های مشهد برای مشتریان ایجاد شده گفت: در این بازدید و در گفتگو با عوامل نمایندگی مشخص شد که کارکنان نمایندگی ها از دانش فنی خوبی برخوردارند و همین اشراف علمی در برطرف کردن عیوب خودرو، باعث رضایت مراجعین به این نمایندگی ها شده است.

او گفت: افزایش و ارتقا رضایت مندی مشتریان نیاز به زیر ساختی تحت وب دارد که بتوان به صورت آنلاین از مشکلات مطلع شویم و برای رفع عیوب برنامه ریزی کنیم و این موضوع در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

او توسعه کسب و کار نمایندگی ها را یکی از اولویت های گروه سایپا دانست و گفت: شبکه نمایندگی ها باید به سمت آپشنال کردن محصولات حرکت کنند چراکه بعضی از درخواست های مشتریان در این زمینه را نمی توان در خطوط تولید خودرو اجرا کرد و در حوزه آپشن کردن محصولات باید اجرا شود، لذا نمایندگی ها باید نیاز  مشتریان خود را شناسایی و با هماهنگی سایپایدک این موارد تامین و در اختیار مشتری قرار گیرد.

تیموری مجموعه سیاسی یکی از صنعت های کامل خودرویی در مشهد خواند و از نزدیک با مکانیک ها و کارشناسان فنی مجموعه جهت مشکلات و عیوب رایج خودرو ها گفت و گو کرد.

مجموعه گروه نمایندگی های سیاسی افتخار میزبانی مدیرعامل خودروسازی سایپا و هیئت همراه را داشت.از انتخاب شما سپاسگزاریم.

روابط عمومی گروه نمایندگی های سیاسی



نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.