قرعه کشی جام جهانی مدیران خودرو انجام شد

علی معیری ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
قرعه کشی جام جهانی مدیران خودرو انجام شد
شرکت مدیران خودرو برای برند های ام وی ام و فونیکس کمپین جذاب جام جهانی را تدارک دیده بود. در این کمپین که از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان برگزار شد، مشتریانی که در این بازه زمانی خرید کرده بودند در قرعه کشی سفر به قطر شرکت داده شدند.

 مدیران خودرو از جمله شرکت های خصوصی است که همیشه و در شرایط های گوناگون کمپین های جذابی را برای مشتریانش تدارک می بیند و اینبار به عنوان تنها شرکت خودرویی در ایران، کمپینی را برای سفر به قطر و دیدن بازی ایران در جام جهانی برگزار کرد.
جک لی مدیران خودرو
در ابتدای این مراسم مدیرعامل چینی مدیران خودرو، آقای جک لی از برنامه های جذاب این شرکت در آینده گفت و به این نکته اشاره کرد که مدیران خودرو می خواهد با معرفی خودروهای جدید و مدرن سهم بیشتری از بازار آینده ایران داشته باشد. در حال حاضر نشان ام وی ام با مدل های جدید  x22پرو،  x55 پرو وآریزو 5 توربو سبدی کامل از خودروهای چینی زیر یک میلیارد دارد که به تازگی طراحی این محصولات با استاندارد های مدرن بروزرسانی شده اند. مدیران خودرو به عنوان بزرگ ترین خودروساز خصوصی کشور با دو برند ام وی ام و فونیکس در تمام رده های بازار خودروهای چینی در ایران حضور دارد و بر همین اساس سهمی قابل توجه از بازار چینی ها همیشه به محصولات این شرکت اختصاص دارد. جک لی در پایان صحبت هایش برای تیم ملی ایران در جام جهانی آروزی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که ایران در این فستیوال جهانی خوش بدرخشد.

در ادامه این مراسم بابایی زاده مدیر فروش ام وی ام به ۲۰ سال تلاش موفقیت آمیز مدیران خودرو در بحث تولید خودرو اشاره کرد و گفت :«علیرقم شرایط سخت تحریمی کشور، مدیران خودرو در این سال ها توانست تا موفقیت های خوبی را در معرفی و عرضه محصولات خود در ایران داشته باشد.»


جالب است بدانید در بازه زمانی برگزاری این کمپین، ۳,۱۳۵ مشتری محصولات ام وی ام را بصورت نقد و اقساط از مدیران خودرو خریداری کرده اند که این آمار برای یک شرکت خصوص در زمینه تولید خودرو بسیار راضی کننده است. در مراسمی که برای قرعه کشی کمپین جام جهانی فونیکس برگزار شد تعداد ۲,۱۸۰ مشتری برای این نشان لوکس چینی اعلام گردید. این یعنی مدیران خودرو تنها در یک ماه فروش ۵,۳۱۵ دستگاهی را با دو نشان در بازار ایران داشته است.

در پایان این مراسم قرعه کشی سفر به قطر انجام شد و سه برنده خوش شانس از میان ۳,۱۳۵ مشتری برای سفر به جام جهانی ۲۰۲۲ معرفی شدند. برندگان علاوه بر بلیط رفت و برگشت به قطر، ۷ روز اقامت در هتلی بسیار لوکس و تماشای بازی ایران و آمریکا را در جام جهانی تجربه خواهند کرد.

اسامی برندگان قرعه کشی جام جهانی مدیران خودرو :


1- میلاد حسین از تهران

2- کلثوم کاروانی از ری

3- آیدا سلطانیه از تهران


اسامی برندگان قرعه‌کشی برای اعزام مشتریان فونیکس به جام جهانی:

خانم مائده توانگریان – اصفهان

 خانم ندا غفاری – تهران

 آقای غلامرضا نیکخوی – مشهد

روابط عمومی گروه نمایندگی های سیاسی


نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.