ام وی ام X55 پرو به زودی در بازار ایران توسط مدیران خودرو عرضه می شود.

علی معیری ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
ام وی ام X55 پرو به زودی در بازار ایران توسط مدیران خودرو عرضه می شود.
ام‌وی‌ام X55 یکی از محصولات خاص شرکت مدیران خودرو است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. اکنون با گذشت چند سال، مدیران خودرو تصمیم به عرضه نسل جدید این کراس‌اوور کامپکت گرفته که از هر جهت، در مقایسه با نسل قبل، ارتقا یافته است.

این روزها که شاهد ورود نسل جدید محصولات ام وی ام به بازار هستیم، X55 پرو هم به عنوان یک کراس‌اوور میان رده، پیرو پوست‌اندازی خانواده محصولات مدیران خودرو، به زودی به خریداران معرفی می‌شود.

ام‌وی‌ام ایکس 55 پرو، نسخه به روز شده از مدل قبلی است که حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد. این خودرو علاوه بر تغییرات ظاهری، در طراحی کابین و مشخصات فنی هم تغییرات زیادی به خود دیده است. ظاهر ایکس 55 پرو به واسطه تغییرات جدید، چهره دوست داشتنی‌تری پیدا کرده و بیشتر با ملاک‌های روز طراحی، هم‌خوانی دارد. درون کابین هم یک دگرگونی اساسی را می‌بینیم که منجر به ارتقای کیفیت و ارگونومی اتاق خودرو شده است. تغییرات ام وی ام ایکس 55 پرو به طراحی ظاهری و کابین محدود نمی‌شود و اصلاحاتی هم در بخش موتور و گیربکس برای این کراس‌اوور در نظر گرفته شده است.

این محصول بار دیگر می‌تواند شانس خود را برای موفقیت در بازار امتحان کند و با توجه به اینکه ویژگی‌های ظاهری و فنی جذابی دارد، می‌تواند مورد استقبال بسیاری از جوانان و خانواده ها قرار بگیرد.

به زودی ویدیو معرفی و مشخصات فنی این خودرو توسط نمایندگی 268 سید علیرضا سیاسی انتشاره داده می شود.

باتشکر از خودروبانک

روابط عمومی گروه نمایندگی های سیاسی



نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.